7/17/2009

Kematian Setpol Exco Selangor - HENTIKAN SPEKULASI, BERI RUANG POLIS SIASAT!!


Timbalan Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar meminta semua pihak menghentikan sebarang spekulasi dan memberi ruang kepada pihak polis untuk menyiasat perkara ini. Beliau berkata sewajarnya mereka menunggu laporan dari pihak polis sebelum membuat sebarang andaian yang akan memalukan keluarga mangsa.

UMNO Cawangan Gombak Selatan bersetuju dengan pandangan Timbalan Ketua Polis Negara. Biarlah polis menyiasat terlebih dahulu perkara ini. Jangan kita membuat andaian yang kita sendiri belum ketahui kebenarannya. Insyaallah, setelah laporan penyiasatan selesai, pihak polis akan memaklumkan kepada media punca kematian Teo Beng Hock.

Janganlah kita berdemonstrasi tak tentu pasal walhal kejadian ini baru sahaja berlaku semalam. Bagi ruang pada pihak polis untuk siasat. Jika kamu mengganggu kerja polis, bagaimana siasatan ini hendak berjalan dengan lancar.

Kami juga mengambil kesempatan untuk mengucapkan Salam Takziah buat keluarga Teo Beng Hock. Walaupun kita berlainan ideologi politik, namun kami di sini juga amat bersimpati dengan kematian beliau.


Tiada ulasan: