7/21/2009

Kes Kematian Setpol Exco Selangor - SALAH BN JUGA? SPRM KAN BADAN BEBAS..

Kami dari UMNO Cawangan Gombak Selatan amat kecewa dengan artikel-artikel yang disiarkan di media-media milik pembangkang yang menyalahkan Kerajaan BN seolah-olah menjadi punca kematian Setpol Exco Kerajaan Selangor, Teo Beng Hock.

Biar kami jelaskan disini. SPRM merupakan sebuah badan bebas yang tidak terikat dengan mana-mana parti politik. SPRM juga tidak bersikap berat sebelah kerana beberapa pemimpin UMNO dan BN juga pernah disiasat oleh badan ini. Jelas?

Sekarang siasatan sedang dilakukan dari pihak polis sendiri mengenai perkara ini. Kami juga amat kecewa dengan insiden sebegini berlaku. Tetapi, kenapa pembangkang menyerang BN membabi buta seolah-olah kami terlibat dalam urusan SPRM?

Jangan tuduh sebarang orang. Biarlah polis menyiasat perkara ini. Tapi pemimpin pembangkang memang akan mencari helah dan menggunakan kes ini sebagai platform untuk menjatuhkan BN. Mereka lupa bahawa mereka juga sedang dituduh dari Ahli Parlimen Wangsa Maju yang mendakwa seorang Exco Kerajaan Selangor terlibat dengan kongsi gelap.

Tak mengapalah, buat semua pemimpin dan penyokong BN, bersabarlah. Tuhan Maha Kaya. Apa yang lebih penting sekarang, teruskan usaha ke arah kemajuan rakyat. Sama-sama berjuang untuk membentuk sebuah pasukan yang lebih mantap. Biarlah polis menyiasat kes tersebut.

Buat keluarga Mendiang, sekali lagi kami dari UMNO Cawangan Gombak Selatan mengucapkan Salam Takziah.


Tiada ulasan: