4/21/2010

FACEBOOK UMNO GOMBAK SELATAN KENA HACKED - PKR PENGECUT, AYUH TERUS BERJUANG !!!


Hari ini Facebook kami di UMNO CAWANGAN GOMBAK SELATAN telah disekat atau 'hacked' angkara dari pihak pembangkang yang dianggap pengecut kerana takut pada kebenaran dan kesilapan yang pemimpin-pemimpin mereka telah lakukan.

Pihak Crew UMNO GOMBAK SELATAN selama ini tidak pernah mengusik atau melakukan perkara-perkara sebegini kepada mereka malah mengendahkan tuduhan-tuduhan yang mereka lemparkan terhadap pemimpin kami. Kerana kami merasakan apa yang mereka dakwa terhadap pemimpin kami hanyalah sekadar mainan dan pancing politik mereka.

Namun, tindakan mereka menyekat facabook kami membuktikan seolah-olah maklumat yang kami sampaikan adalah benar. Jika tidak, kenapa mereka mengganggu proses demokrasi dan menyekat penyebaran maklumat kami?

Inilah pembangkang !!! Mereka akan sentiasa mencari jalan agar rakyat tidak mengetahui akan PENIPUAN DAN STRATEGI KOTOR yang dilakukan pemimpin mereka. Namun, ini tidak akan mematahkan semangat kami untuk terus berjuang. Berjuang menyebarkan kebenaran kami, permainan busuk lagi kotor dari pihak pembangkang.

HIDUP BN !!!!!

2 ulasan:

My Longest Yard berkata...

walau cabaran dan dugaan menimpa, perjuangan tetap terus !

Lintau Perak berkata...

Pihak Gerombolan pembangkang memang tidak faham erti demokrasi. Sebabnya mereka ditarbiyyah oleh pemimpin-pemimpin parti yang kecewa.

Pas ditubuhkan kerana kecewa dari UMNO.
PKR ditubuhkan oleh Nuar Berahim yang kecewa dari UMNO.
DAP ditubuhkan oleh etnik China yang kecewa kerana penguasaan politik masih ditangan Melayu/Bumi UMNO

Teruskan perjuangan sdra... Yang benar pasti berjaya.