1/05/2011

DAP ADALAH DALANG BERKENAAN DENGAN ISU SUK !!!

saya dah agak DAP sebenarnya adalah Dalang kepada kekecohan yang berlaku dalam isu pelantikan Setiausaha Kerajaan Negeri (SUK) yang baru,Datuk Mohammed Khusrin Munawi.kalau tidak macam mana kekecohan ini berlaku???

cuba anda perhatikan situasi lepas,yang pertama berkenaan dengan Cikgu Rahim,Beliau mengatakan kepada semua orang di Dewan Millenium Kepala Batas,memberi amaran 'langkah mayat saya dahulu' jika ada pihak yang ingin 'mengusik' Pengerusi DAP itu.Agaknya adakah PKR ini dan PAS telah mengikut telunjuk DAP???

laporan dari UTUSAN MALAYSIA telah jelas bahawa Ketua UMNO Bahagian Cheras,Datuk Syed Ali AlHabshee mengatakan perkara itu jelas terbukti apabila Penasihat PKR Anwar Ibrahim terus dijadikan keldai politik oleh DAP.ia ekoran banyak rahsia Anwar tersimpan dalam kocek pengerusinya,Karpal Singh terutama melibatkan kes liwatnya dengan Mohd. Saiful Bukhari.Oleh itu,Anwar tidak berani membantah apa sahaja yang disuarakan oleh pemimpin DAP itu walaupun mencabuli perlembagaan negara dan bermatlamat menghancurkan ketuanan Melayu dan institusi raja-raja Melayu negara ini.Menteri Besar,Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim juga dilihat hanya seperti patung yang ikut telunjuk DAP dalam apa jua perkara walaupun kesannya menyusahkan rakyat.

Dalam pada itu,Syed Ali berkata,PKR dan DAP secara terang-terangan cuba mempolitikkan isu tersebut dan PKR dilihat cuba bertindak sebagai diktator dan bersikap kuku besi walaupun pada dasarnya bertentangan dengan amalan biasa.

"Abdul Khalid juga seperti cuba menyorok sesuatu apabila bermati-matian menolak pelantikan Mohammed Khusrin walaupun mendapat perkenan Sultan.Cadangan beliau untuk mengadakan sidang tergempar Dewan Undangan Negeri (DUN) bagi meminda perlembagaan negeri mengesahkan kemungkinan ada sesuatu yang cuba dipertahankan," katanya lagi.

POST BY DR. ME...

Tiada ulasan: