12/22/2009

WEE CHOO KEONG BUANG MASA DI WANGSA MAJU - ABD. RAZAK MUHAMAD

Pengerusi Biro Kebajikan UMNO Bahagian Wangsa Maju, En. Abd. Razak Muhamad menganggap Ahli Parlimen Wangsa Maju, Wee Choo Keong tidak lagi releven kerana tidak pernah berkhidmat dengan sepenuhnya untuk masyarakat setempat.

Beliau yang juga merupakan Ketua UMNO Cawangan Gombak Selatan berkata, Mr. Political Badut sebenarnya tidak senang duduk dengan pendekatan BN Wangsa Maju yang turun padang dan sentiasa mengambil berat masalah masyarakat Wangsa Maju.

Beliau berkata demikian di Majlis Sumbangan Akaun Tabung Haji berjumlah RM200 bagi pelajar sekolah dan Jom Ke Sekolah anjuran Biro Kebajikan dan Biro Pendidikan UMNO Wangsa Maju.

Turut bekerjasama dalam program ini adalah GPMS Cawangan Wangsa Maju. Seramai 400 pelajar telah berdaftar di bawah Akaun Tabung Haji seterusnya diberi sumbangan berjumlah RM 200. Turut serta memberi sumbangan adalah Giant yang menyediakan barang-barang keperluan sekolah bagi pelajar-pelajar tersebut.

Sementara itu, Ketua UMNO Bahagian Wangsa Maju, Dato' Dr. Mohd Shafei Abdullah mengucapkan Jutaan Terima Kasih kepada semua pihak yang terus menyokong kepimpinan beliau seterusnya bangkit dalam memantapkan jentera Barisan Nasional. Beliau juga memuji Blog UMNO Cawangan Gombak Selatan yang aktif beroperasi menyampaikan penerangan secara jelas mengenai pendekatan BN Wangsa Maju dan menjawab segala dakyah-dakyah dari pihak pembangkang dengan berani dan telus.

Turut hadir ke Majlis tersebut adalah wakil komponen BN seperti PPP dan Parti Makkal Sakhti Bahagian Wangsa Maju. Hampir kesemua parti komponen BN Wangsa Maju berikrar akan terus memberi komitmen sepenuhnya dalam memperkuat jentera BN..

Syabas Barisan Nasional Wangsa Maju.. Sama-sama kita memerah tenaga, bangkit menentang Pakatan Pembangkang.




Wakil-wakil dari Parti PPP hadir bagi memberi sokongan



Ketua Pemuda UMNO Bhg. Wangsa Maju, En. Taupiq (berbaju putih, kanan sekali) dan Naibnya, En. Azha Mustapha (berbaju ungu) sedang berbincang bersama Ahli Pemuda yang lain.



Berdiri sebagai penghormatan kepada hadirin yang hadir.


LAGI GAMBAR.... MENYUSUL.......



Tiada ulasan: