1/12/2010

BAKAR GEREJA DESA MELAWATI - MANA AHLI PARLIMEN W.MAJU aka MR. BADUT??

Sabtu lepas, Perdana Menteri Malaysia Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak bersama beberapa Menteri Kabinet telah melawat Gereja yang terbakar di Desa Melawati, Wangsa Maju. Turut menyertai rombongan tersebut adalah Ketua UMNO Bhg. Wangsa Maju, Dato' Dr. Mohd Shafei Abdullah dan beberapa AJK UMNO Wangsa Maju yang lalu.

Persoalan yang timbul, kenapa Ahli Parlimen Wangsa Maju, Wee Choo Keong aka Mr. Political Badut? Kenapa beliau tidak melawat Gereja tersebut? Tak datang melawat satu hal, dikritik pula pihak Kerajaan dan Polis Di Raja Malaysia.

"Kerajaan dan Polis Diraja Malaysia gagal menjaga kepentingan dan hak rakyat Malaysia. Secara goodwill Kerajaan patut menanggung tanggungjawab ini dan saya cadangkan bahawa kementeriannya membayar segala belanja membaiki gereja-geraja yang telah dirosakkan oleh para pengamuk yang telah melakukan perbuatan mengkhianati negara dan patut dihukum menurut undang-undang negara ini."

Inilah antara kenyataan Mr. Political Badut mengenai hal ini. Mr. Badut, kamu antara orang yang sepatutnya dipersalahkan kerana tak jaga Parlimen kamu. Dulu masa BN pegang Parlimen ini, dikritiknya kita. Sekaran sudah pegang Parlimen pun nak kritik kita juga.

Sudahlah Mr. Badut. Jangan pula hendak melarikan diri dan menuding jari kepada orang lain. Kamu sewajarnya pergi lihat sendiri situasi gereja tersebut. Inikah wakil rakyat Malaysia?

Jangan hanya tahu mengkritik dan menghina kami. Main taip je dalam blog kamu sesuka hati. Tapi, tak turun padang melihat sendiri apa yang berlaku. Tahu mabuk minum arak je... Opps.. Terlepas pulak.

Sememangnya kami akan memastikan dalam PRU 13, Wee Choo Keong akan ditumbangkan. Kerana beliau bukan pemimpin berjiwa rakyat. Beliau hanya seorang insan yang tak pernah buat kerja, tapi hanya tahu menjaga kepentingan peribadi..



2 ulasan:

10 BUDAK HITAM berkata...

Smoga UMNO kembali di sini.Insyallah .. bloggers sedikit sebanyak memainkan peranan dalam kemenangan BN PRU 13 kelak.

matrengganu berkata...

Beruk ni bukan tau protokol pun..