4/23/2010

ALLAH TAKDIRKAN 16 SEPTEMBER TAK JADI - BETUL ABANG NUAR !!!



Malam tadi Sang manusia bernama Anwar Braem telah memberi kenyataan mengenai Projek Mega 16 September yang dicanang beliau 1 dunia. Menurut kenyataan Malaysiakini, Anwar menyatakan projrk tersebut telah ditakdirkan Allah tidak kesampaian.

Kenyataan Anwar itu sebagai memancing dan meraih simpati agar pengundi Hulu Selangor memilih Zaid Braem sebagai wakil rakyat mereka. Alahai Abg Nuar, kalau sudah kata menipu, menipu juga. Agaknya itulah punca ceramah-ceramah anjuran PKR di Hulu Selangor tidak mendapat sambutan.

Masyarakat Hulu Selangor sudah jelak dan muak dengan pembohongan Anwar Braem ni. Angan-angan nak jadi PM tak jadi.Rakyat pula ditipu. Bak kata Ketua UMNO Bahagian Wangsa Maju, DSato' Dr. Shafei Abdullah, PKR adalah Parti Kencing Rakyat.

Sudah2 lah tu Abang Nuar, janganlah terdesak sangat sampai meminta simpati murahan dengan penipuan-penipuan kamu. Jawab dulu 2 kes kamu yang masih tertangguh, Kes Liwat dan Kes Parlimen ( Tuduhan 1Malaysia sama dengan 1Israel).

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Memang Allah tak izinkan pasai CIFUT BABI nie syaitan yang berkepalakan manusia. Pecacai2 PASberg, ko kenal sapa syaitan nie...???? Idola Pendukung Ajaran Syaitan (PAS)la. sapa lagi....

PASberg 4 All
Israel 4 All
Piss 2 All

Takebeer.. Takebeer.. Takeber..

Ali Abdullah berkata...

Salam. Mohon jasa baik masukkan url saya ke dlm bloglist tuan. http://rajahmas.blogspot.com/

terima kasih

ISAC berkata...

Bila DSAI sebut "Allah" tu dia merujuk kepada Tuhan mana?
Hindu? Budha? Kristian? Sikh? Islam? Atau ?

Ramli berkata...

mohon tolong siarkan gambar2 ceramah pkr boleh kita tengok macam mana sambutan orang ramai.