4/17/2010

ZAID IBRAHIM CALON PKR - PENYOKONG PKR MABUK MENGGANAS !!!


Hari penamaan calon bagi PRK Parlimen Hulu Selangor telah berlalu. 4 calon telah menawarkan diri untuk bertanding bagi kerusi tersebut.

Keputusan rasmi menunjukkan P.Kamalanathan mewakili BN, manakala Zaid 'Kaki Botol' mewakili Parti Kencing Rakyat (PKR). Terdapat juga 2 lagi calon Bebas.

Semasa Hari Penamaan Calon berlangsung, pihak Pembangkang dengan sikap bodoh dan biadap membaling botol ke arah penyokong BN menyebabkan beberapa penyokong cedera di bahagian kepala, kaki dan tangan.

Seorang penyokong MIC telah tercedera di bahagian kepala manakala 3 wakil Parti Makkal Sakhti iaitu dari Wilayah Persekutuan (Ganesan), Kuala Lipis dan Pulau Pinang juga menjadi mangsa penyokong PKR yang leka mabuk membaling batu dan 'kon' ke arah mereka. Tindakan ini menyebabkan berlaku kekecohan dan ianya diselesaikan pihak polis.

Zaid Ibrahim yang kaki mabuk telah berjangkit ke penyokong-penyokong beliau.. Mabuk di jalanan.. Lupa diri.. Ganas... PAS,apa cerita? Mabuk sekali ka?

Walaupun berlaku situasi sebegini, ianya tidak sama sekali melunturkan semangat Barisan Nasional untuk bekerja keras berjuang. Bersama kesemua parti komponen BN yang lain, kami bersatu untuk merampas kembali Parlimen Hulu Selangor.

1 ulasan:

I help you, you help me wakakaka... berkata...

Kah kah kah...propaganda macam ni laku kat kat utan amazon jeh...wakakakak