5/19/2010

GEMPAR!!! - LAPORAN POLIS SKANDAL CURI PASIR.


GEMPARRRR!!!!! Bekas penyelaras PKR kawasan Dewan Undangan Negeri Ijok, Azmi Muhammad membuat satu laporan polis di ibu pejabat polis daerah Klang Rabu meminta disiasat kenyataan Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim kelmarin yang didakwanya berbau ugutan terhadap Ahli Parlimen Kapar S Manikavasagam berhubung dengan skandal curi pasir.

Beliau mendakwa kenyataan itu untuk melindungi adik Khalid yang ada kaitan dengan syarikat pasir. Tan Sri Khalid yang juga Pengerusi PKR Selangor merupakan ialah Ahli Dewan Undangan Negeri Ijok.

Khalid Braem kenalah jawab semua persoalan ini. Ker... nak minta tolong DAP... Yelakan, DAP sekarang ni kan memonopoli Pakatan... PAS suda tak boleh pakai...


1 ulasan:

tamingsari berkata...

Bila dah bergaul dengan Ronnie Liu dan gang cat merah, jenayah curi pasir dihalalkan. Cat merah lambang komunis. Pemimpin PR mencari kekayaan peribadi dan sibuk berpolitik. Sebelum berkuasa benci rasuah konon. Bila dah berkuasa jadi penyamuuuun. MB kepala penyamun. PKR umpama pengarah filem,PAS jadi pelakun dan DAP penerbit dan penulis skrip. Tajok cerita PASIR ROBOH DI PINGGIR KALI.