2/27/2009

PEMUDA PERKASA! AYUH! BANGUN SEMUA

Inilah yang kita mahu daripada kepimpinan Pemuda Umno. Bangkit dan berani! Inilah yang di namakan Pemuda Perkasa. Kami di Gombak Selatan akan menyokong dan akan menyahut semboyan perjuangan.


Biadap dan keceluparan orang sebelah nampaknya sudah melampau - lampau. Tidak hormat dengan Institusi Raja - Raja Melayu, hendak menyaman Sultan, menuduh Umno yang bukan - bukan dan macam - macam lagi. Sudah tiba masanya kita ini semua bersiap - sedia menghadapi gerombolan Uncle King ini. Ini satu strategi mereka. Uncle King buat hal, Anwar diam. Hadi diam. Dia menangguk di air keruh. Gadaikan bangsa sendiri. Mereka tahu mereka sudah tidak fofular lagi dan rakyat mula nampak pekung diorang. ( kes keruntuhan moral, salahguna kuasa dan macam - macam lagilah). Jadi untuk memastikan mereka ini masih lagi relevan kononnya, mereka keluar isu - isu sebegini. Pemuda be alert!


Barisan pemuda, perhebatkan lagi usaha kita. Makhluk - makhluk sebegini tidak boleh di beri muka lagi. Ini baru sedikit kuasa mereka dapat. Kalau dapat kuasa secara total. Fikirlah sendiri. Kita mungkin selamat tetapi generasi di bawah kita...inilah yang perlu kita pertahankan.

Mari kita sama - sama membela bangsa, agama dan negara kita yang tercinta.

Umno...dulu, kini dan selamanya.


3 ulasan:

BUDAK CAWANGAN berkata...

Tahniah kepda UMNO Gombak.. Sama2 kita terus memperkasakan UMNO kembali

Tanpa Nama berkata...

Akum.. Buat penulis blog ini.

Saya kenal siapa anak kepada ketua cawangan Gombak Selatan. RADHI,Beliau belajar bersama dengan saya di Kolej RISDA Melaka suatu ketika dahulu.

Kepimpinan anak Ketua Cawangan ini dalam Kelab Usahawan dan MPP menunjukkan beliau mampu menyambung aspirasi ayahnya.

Pemegang Anugerah Pelajar Terbaik Kokurikulum 2007 ini juga berjaya menaikkan semula identiti sebuah kelab yang pernah lumpuh di Kolej RISDA Melaka iaitu Kelab Usahawan.

Beliau juga berjaya mendekati pelajar bermasalah utk bersama-sama beliau memimpin Biro Akademik Majlis Perwakilan Pelajar (MPP). 1 rekod yg saya rasakan amat dikagumi.

Im really hope dat he will be the next generation to lead UMNO Caw. Gombak Selatan.

Abg Radhi, we always behind u (including ur father... heheheeh).

Lupa plak,buat Ketua Penerangan UMNO Cawangan,teruskan usaha anda. UMNO amat memerlukan org seperti anda yg lantang bersuara meneruskan perjuangan UMNO.

HIDUP UMNO, HIDUP BN....

anonymous berkata...

Assalammualaikum,
Tahniah kepada sumber inspirasi saya Ketua Cawangan (En Abd Razak Muhammad) dan semua yang bekerja keras di UMNO Cawangan Gombak Selatan. Saya dan keluarga serta rakan2 dari north west London memberi sokongan penuh kepada semua yang berkhidmat. Dedikasi anda semua amat dihargai. Teruskan Usaha Bersama Menyatupadukan Bangsa dan Masyarakat ke Arah Kemajuan dan Satu Impian. InsyaAllah.
Wassalam.

Keep on going y'all!! :)