2/16/2009

Skandal Exco Selangor? Macam - Macam...


Kecoh skrg mengenai foto skandal Exco Kerajaan Selangor, Elizabeth Wong. Betul atau tidak tak pasti. Yang pasti, kita harus mendesak pihak polis untuk menyiasat perkara ini secara terperinci kerana ia melibatkan pemimpin negeri Selangor yang memegang portfolio Kerajaan Negeri.

Yang menariknya, sebelum ini kerajaan PKR mencanang satu Malaysia malah satu dunia mengatakan kerajaan BN meletakkan pemimpin yang rendah moralnya. Semua pemimpin UMNO dan BN ada skandal lah, makan rasuah lah, gatal lah.. Dan mereka memberi keyakinan kepada rakyat Malaysia bahawa pemimpin PKR dan Pakatan Rakyat bersih dari rasuah, korupsi dan mempunyai nilai moral yang bersih dan tinggi. Betul ke?....

Sebelum ini pun terdapat beberapa kes rasuah melibatkan pemimpin PKR yang dalam siasatan. Ini skandal pula... 'Bersih'nya pemimpin PKR. Bila terkena batang hidung, dikatakan pula mereka difitnah,serangan peribadi dan ada orang yang berniat jahat untuk menjatuhkan mereka. Tapi bila pemimpin UMNO dan BN dituduh melakukan skandal,mereka kata "inilah wajah sebenar pemimpin UMNO dan BN".

Sekurang-kurangnya, pemimpin BN, Dr. Chua Soi Lek telah mengakui kesilapan beliau,terus bertindak meletakkan jawatan beliau pada ketika itu dan menyerahkan semua pada pihak polis dan mahkamah. PKR?...

Apa-apa sekalipun,inilah politik. Kita sewajarnya bijak memilih parti yang berjuang mempertahankan negara sejak 52 tahun terdahulu. Memilih pemimpin yang berkualiti dan berjuang untuk agama,bangsa dan negara. Berjuanglah dengan ikhlas di dalam UMNO.


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Syabas dengan kemunculan web ini.
kami telah memasukkan url blog ini dalam web www.umnokepalabatas.com.my

Sekian
Webmaster