8/21/2009

PRK Permatang Pasir - SALAM RAMADHAN, HENTIKAN SERANGAN PERIBADI.

Alhamdulillah, pada esok hari Sabtu, umat Islam akan menyambut kedatangan Ramadhan. Inilah bulan yang dinanti-nantikan seluruh umat Islam di mana kita akan memberi fokus untuk melipatgandakan pahala masing-masing.

Dan kebetulan pula, hari pengundian bagi PRK Permatang Pasir akan berlangsung di bulan Ramadhan. UMNO Cawangan Gombak Selatan menyeru kesemua warga BN dan parti lawan agar menghentikan sebarang bentuk penyerangan peribadi yang akan memberi impak negatif kepada umat Islam.

Kami amat kecewa dengan sikap segelintir pemimpin Pembangkang menggunakan taktik serang peribadi terhadap calon BN, Rohaizat Othman. Kami berharap segala spekulasi yang ditimbulkan dari pihak lawan akan terus dihentikan dan janganlah menghina, mengutuk dan mencaci kami di bulan yang mulia ini.

Ingat, bulan Ramadhan adalah bulan penuh keberkatan. Laksanakanlah kempen dengan penuh berhemah dan tawadhuk. Janganlah mencaci memaki kami di sini. Semoga Allah memberkati usaha dan perjuangan kita untuk mempertahankan Agama, Bangsa dan Negara.


2 ulasan:

Fatimah Zuhri berkata...

Bro,

What that piece of garbage (read: Tantawi) did was CLASSLESS, IMMATURE and down right EVIL.

In the holy month of Ramadhan, he has managed to single handedly destroy the marriage of a fellow muslim brother.

He may have been given the assurance of paradise by Saint Nik Aziz but he may have forgotten that the real Judge is the Almight Allah S.W.T.

Semoga dia mendapat balasan dan azab yang setimpal di dunia ini dan di akhirat. Semoga Allah melaknat dirinya, keluarganya serta keturunannya.

eXception berkata...

Dia takkan kena azab sbb Nik Aziz bg jaminan syurga PAS yg tertinggi...

eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan