12/15/2009

ISU FITNAH DATO' SHAFEI - EVERGREEN BUAT LAPORAN POLIS TERHADAP MR. POLITICAL BADUT

Syarikat Evergreen Ture Sdn. Bhd. telah membuat laporan polis mengenai fitnah Ahli Parlimen Wangsa Maju, Wee Choo Keong yang telah mengaitkan syarikat tersebut dengan Ketua UMNO Bahagian Wangsa Maju, Dato' Shafei Abdullah.

Laporan tersebut menyatakan bahawa Dato' Shafei Abdullah tidak terlibat sama sekali dalam bentuk pengurusan bersama beliau. Ianya adalah satu fitnah bagi menjatuhkan syarikat tersebut.

Sila Klik Gambar ini untuk melihat dengan lebih jelas.


Berikut adalah kenyataan Mr. Political Badut di dalam blog beliau : -

''Saya nak tanya apa kepentingan Mr Political Toll (Dato' Shafei) dalam syarikat Evergreen Sdn Bhd melalui pembekalan alatan kepada pusat-pusat Latihan Khidmat Negara (PLKN) semasa Perdana Menteri menjawat jawatan Menteri Pertahanan? Saya tahu bahwa dia adalah sahabat karib En John Tee, MD Evergreen Sdn Bhd?''

Emmm... Amacam Mr. Badut? Apa lagi idea baru kamu untuk menjatuhkan UMNO Wangsa Maju? Allah Maha Mengetahui.

Sejak kami tampil membela Dato' Shafei, ramai yang membuat spekulasi buruk terhadap kami. Kata kami dibayarlah, diberi rasuahlah.. Macam-macam. Tapi tidak mengapa, kami tetap dengan pendirian kami bahawa pembelaan ini bukan hanya untuk Dato' Shafei. Kami tampil untuk membela UMNO Wangsa Maju itu sendiri. Kami tidak mahu UMNO Wangsa Maju rebah dan terus ditindas oleh orang lain.

Mungkin sekarang Dato' Shafei menjadi mangsa. Selepas ini? Pembangkang akan melakukan pelbagai cara bagi menjatuhkan UMNO. Fikirlah... Kerana perjuangan kami hanya untuk Agama, Bangsa dan Negara.



Dulu Kami Diam...
Dulu Kami Membisu...
Kerana Kerja Kami...
Bela Nasib Rakyat Wangsa Maju...
Tapi Sekali Kamu Usik Kami...
1 Bala Tentera Menanti Kamu...
Kamu tunggu, Mr. Political Badut....



2 ulasan:

fedup berkata...

Salam UCGS..

padan muka kao ngan sekutu kao sekali..memandai-mandai nak buat citer..apa sekarang..kasi buat press conference laa badut!..kasi sangkal cam biasa..tu jer kao pandai!..menyalak saja tahu!..

Ako nak nengok ke sarkis mane badut nih nak lari..

PAPA GOMO berkata...

mana berani si pondan tua ni..takda TELOR cilaka haramjadah ni.

apa pun kita gempur..celaka punya WEE CHOO KEong